Mieszkańcy Olsztyna od dłuższego czasu narzekają na obsługę wydziału komunikacji. Przyczyną jest brak możliwości zapisania się na wizytę drogą on-line. Dochodzi do tego również możliwość rezerwacji kolejki jedynie z tygodniowym wyprzedzeniem.
Czytelnicy olsztyn.com.pl są niezadowoleni z dotychczasowego funkcjonowania urzędu. Okazuje się, że na wizytę można umówić się jedynie na tydzień do przodu, wcześniej możliwe było wybranie terminu na dwa tygodnie do przodu. Urzędnicy twierdzą, że obsługują każdego dnia ok. 340 spraw.
„Ze względu na pandemię, oraz okres świąteczno-noworoczny i związane z tymi faktami nieobecności pracowników wydziału komunikacji – aktualnie można zarezerwować kolejkę jedynie na tydzień wprzód, a nie na dwa tygodnie, tak jak zwykle. Ale liczba numerków pozostaje na niemal niezmienionym poziomie” – powiedziała w rozmowie z nami Marta Bartoszewicz, rzeczniczka prasowa Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodajmy, że godziny pracy urzędy zostały wydłużone (07:00 – 17.30), a dodatkowo codziennie obsługiwane są osoby przy ul. Knosały.