Ze względu na epidemie spowodowaną koronawirusem podjęto decyzje o zmianie obsługi interesantów Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze oraz Delegatury w Suchelowie. Urząd nie będzie prowadził bezpośredniej obsługi interesantów, z wyjątkiem Wydziału Komunikacji. Przy czym jednak urząd będzie realizował zadania w sposób ciągły.
Kontakt z urzędnikami jest możliwy wyłącznie elektronicznie lub telefonicznie. Poczta elektroniczna urzędu oraz poczta tradycyjna będą odbierane na bieżąco.
Adresy poczty elektronicznej komórek urzędu oraz adres elektronicznej skrytki podawczej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze oraz Delegatury Starostwa w Sulechowie dostępne są na:
https://bip.powiat-zielonogorski.pl/57/Wydzialy/ oraz na https://bip.powiat-zielonogorski.pl/
Wnioski wraz z innymi dokumentami można przesyłać za pomocą platformy e-PUAP, za pomocą profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego na adres e-mail lub pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra. Osoby, które nie mają profilu zaufanego, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
Bezpośrednia obsługa interesantów urzędu jest możliwa wyłącznie w Wydziale Komunikacji, po wcześniejszej rejestracji telefonicznej (numery telefonów poniżej), na wyznaczony dzień i godzinę.
Wydział Komunikacji będzie częściowo realizował również zadania w sposób elektroniczny, do czego Państwa w obecnej sytuacji bardzo zachęcamy:
Nabycie pojazdu zakupionego w kraju należy zgłosić w terminie 30 dni. Można to zrobić za pośrednictwem strony: https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne
Zbycie (sprzedaż) pojazdu należy zgłosić w terminie 30 dni. Można to zrobić za pośrednictwem strony: https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne.